Varjatud viga?
Postitatud: 16 Mai 2019, 14:25
Ostsime veebruar 2019 vanema maja, renoveeritud küttesüsteemiga (maasoojuspump ja radiaatorid), hinnapakkumine ja tööd on teostatud 2013 aasta teises pooles. Müüja edastas enne ostu meile ka hinnapakkumise- selle järgi peaks aastane elektrienergia olema ca 12 000 kWh, müüjalt sai küsitud ka eelnevat tarbimisajalugu mis meiel ka edastati. Kahjuks on tarbimine olnud viimastel aastatel tühjalt seisnud majas olnud väga kõrge, müüjale esitatud päringule tuli vastus, et vast maja soojustus pole piisav. Tänaseks oleme välja selgitanud, et maasoojuspump on omadega läbi, kompressor ja juhtblokk on katki, sellest ka kõrgem elektri tarbimine. Müüja sõnul on nad süsteemi hooldanud korrapäraselt kuid ühtegi hooldusakti neil esitada pole, samuti pole seda ajalugu ka hooldusettevõttest võimalik saada, sest neil puuduvat arhiiv. Süsteem on ka lisaks üle interneti juhitav, müüja aga on ühenduse varem katkestanud (kuigi meile kinnitati jaanuaris, et see on olemas), meie taastasime ühenduse siis kui hakkasime hooldusettevõttega suhtlema, et saada elektritarbimisele lahendusi.Lisaks on selgunud, et paigaldatud pole ka hinnapakkumises viidatud pump vaid natukene võimsam. Müüja meile ostu hetkel küttesüsteemi kohta ühtegi viga ei esitanud- kas antud teema kuulub varjatud puuduse alla ning kuidas sellega peaks edasi liikuma? Oleme ka müüjat sellest teavitanud ning müüja kinnitab, et ei teadnud sellest mitte midagi, samas on müüja nõustunud kulud pooleks jagama.