Arestitud Swedbank konto piiratud teenused
Postitatud: 21 Mär 2019, 18:55
Tere!
Olen hiljuti saanud sissetuleku (töötasu) arestimise akti, mille aluseks on maksetähtaja ületanud menetluskulud. Olen igati päri, et nõue tuleb tasuda, ning seda ma ka teen. Igakuiselt lastes võtta kõik, mis ületab minu kontole kantava sissetuleku aresti alt vabastamiseks esitatud avalduse alusel tagatud ühekordse miinimumpalga, saab võlgnevus mõne kuuga tasutud.
Iseenesest on kõik justkui hästi - mõistlikus ulatuses on võimalik omal töötasu kasutada ning seejuures saab ka võlgnevusega ühele poole. Kahjuks aga on arestitud pangakontol ka teatud piirangud. Nimelt pank seab arestitud kontole kasutuspiirangud, mille tagajärjel saab arestimisele mittekuuluvat summat kasutada üksnes pangakontoris või sularahaautomaadist deebetkaardiga.
Kuna TMS § 115-st ma lisanduvaid piiranguid välja ei loe, siis eeldan, et teenuste piiramine tulenebki puhtalt panga enda reeglistikust, mille alusel rakendatakse arestitud kontodele säärased ebamugavad piirangud. Olen selle asjus esitanud päringu ka panka, millega nagu seni näha on olnud, läheb ikka aega. Ehk oskab keegi viidata Swedbank-i arestitud kontosid käsitlevale alusele?
Kas on ehk ettepanekuid, kuidas saaksin siiski võlgnevuse lõpliku tasumiseni endiselt internetipangas ülekandeid sooritada või pangakaardiga makseterminalides tehingute eest tasuda? Viimane pole muidugi midagi ülimalt ebameeldivat, kuna häda korral saab ka kasvõi teenustasu eest teise panga automaadist sularaha välja võtta. Küll aga on teinekord raske leida tiheda graafikuga töö-, kooli- ja eraelu kõrvalt aega pangakontorisse minekuks arvestades, et töö ning pangakontorite avatud olemise ajad kattuvad.
Kas on ehk siinkohal võimalust ajatada võlgnevus, koostada maksegraafik ning seeläbi vabaneda konto arestist?
Ootan vastuses soovitusi, kuidas toimida edasi, et saaksin taas kasvõi internetipangas arveidki tasuda.
Lugupidamisega
Olen hiljuti saanud sissetuleku (töötasu) arestimise akti, mille aluseks on maksetähtaja ületanud menetluskulud. Olen igati päri, et nõue tuleb tasuda, ning seda ma ka teen. Igakuiselt lastes võtta kõik, mis ületab minu kontole kantava sissetuleku aresti alt vabastamiseks esitatud avalduse alusel tagatud ühekordse miinimumpalga, saab võlgnevus mõne kuuga tasutud.
Iseenesest on kõik justkui hästi - mõistlikus ulatuses on võimalik omal töötasu kasutada ning seejuures saab ka võlgnevusega ühele poole. Kahjuks aga on arestitud pangakontol ka teatud piirangud. Nimelt pank seab arestitud kontole kasutuspiirangud, mille tagajärjel saab arestimisele mittekuuluvat summat kasutada üksnes pangakontoris või sularahaautomaadist deebetkaardiga.
Kuna TMS § 115-st ma lisanduvaid piiranguid välja ei loe, siis eeldan, et teenuste piiramine tulenebki puhtalt panga enda reeglistikust, mille alusel rakendatakse arestitud kontodele säärased ebamugavad piirangud. Olen selle asjus esitanud päringu ka panka, millega nagu seni näha on olnud, läheb ikka aega. Ehk oskab keegi viidata Swedbank-i arestitud kontosid käsitlevale alusele?
Kas on ehk ettepanekuid, kuidas saaksin siiski võlgnevuse lõpliku tasumiseni endiselt internetipangas ülekandeid sooritada või pangakaardiga makseterminalides tehingute eest tasuda? Viimane pole muidugi midagi ülimalt ebameeldivat, kuna häda korral saab ka kasvõi teenustasu eest teise panga automaadist sularaha välja võtta. Küll aga on teinekord raske leida tiheda graafikuga töö-, kooli- ja eraelu kõrvalt aega pangakontorisse minekuks arvestades, et töö ning pangakontorite avatud olemise ajad kattuvad.
Kas on ehk siinkohal võimalust ajatada võlgnevus, koostada maksegraafik ning seeläbi vabaneda konto arestist?
Ootan vastuses soovitusi, kuidas toimida edasi, et saaksin taas kasvõi internetipangas arveidki tasuda.
Lugupidamisega