õnnetus
Postitatud: 21 Nov 2018, 17:25
Laupäeval s.o.10.11.2018 kell 9.15 suundusin apteeki,et osta sealt d-vitamiini,apteeki sisenedes põrkasin kokku klaasuksega,pauk oli kõva,mille tagajärjel sain ninatrauma,koheset tekkis paistetus ja turse.Valu oli nii suur,et ei saanud mõnda aega kohaneda,müüja kūsis,et kas kõik ok.vastasin ei ole ,mul on halb.( sellise kõva paugupeale ,tulid ka vastaspoe müüjad kokku ehmatusega, vaadates toimuvat oma poest.Koheselt abi ei pakutud,kui toibusin siis ise küsisin,et andke mulle abi te olete ju apteek.
Siis ostis apteeker mulle külmakoti nina tarbeks ja vabandas väga,et on juhtunus süüdi,sest ta ei avanud hommikul teist uksepoolt.
Itse tänavalt tulles põrkasin vastu kinnist uksepoolt. Toonitan veel,et valu oli kohutav,praegusest paistetus enam-vähem alanenud ,nina juure alguses veel arm ja sinine. Õrnalt on tekkinud kukla piirkonnas valu. Kahjuks ei anna selline insitent rahu ,sest minu valu oli kirjeldamatu jne.. Seega palun kompenseerida mulle valu ja ninstraums tekitamise eest. Olen rahul väikse kompensatsiooniga ja sellega see asi piirdub.“
Kyidas sellises olukorras peaks müügiosakond käituma, mis teha et kõik osapooled jäeka rahule? Millist nõu annaksid müügiosakonnale?
Siis ostis apteeker mulle külmakoti nina tarbeks ja vabandas väga,et on juhtunus süüdi,sest ta ei avanud hommikul teist uksepoolt.
Itse tänavalt tulles põrkasin vastu kinnist uksepoolt. Toonitan veel,et valu oli kohutav,praegusest paistetus enam-vähem alanenud ,nina juure alguses veel arm ja sinine. Õrnalt on tekkinud kukla piirkonnas valu. Kahjuks ei anna selline insitent rahu ,sest minu valu oli kirjeldamatu jne.. Seega palun kompenseerida mulle valu ja ninstraums tekitamise eest. Olen rahul väikse kompensatsiooniga ja sellega see asi piirdub.“
Kyidas sellises olukorras peaks müügiosakond käituma, mis teha et kõik osapooled jäeka rahule? Millist nõu annaksid müügiosakonnale?