tankla klienditeenindaja

Foorumi reeglid
Juristaitab veebi digitaalsesse arhiivi kuuluvad alates 2011. aastast kuni 2023. aasta 15. maini veebi teel esitatud küsimused ja juristide poolt antud vastused. Tähelepanu! Arhiivis ei uuendata ega kaasajastata arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik tutvuda ajakohase teabega.

Isikuandmete töötlemise kohta saate lähemalt lugeda siit.
Vasta

tankla klienditeenindaja

09 Mai 2020, 11:38

klienditeenindaja pele tankimist sisestas makseterminaali tegelikust väiksema summa ehk siis eksis enda kahjuks.mina maksin kaardiga tehing sooritatud sõitsin ära.aga neli päeva hiljem helistati mulle tanklast et kogemata sisestati vale summa ja taheti vahesummat tagasi.mina keeldusin ja vastasin et see klienditeenindaja eksitus.nüüd küsimus on neil õigust neli päeva hiljem minult raha nõuda mina pole ju süüdi.ja teine küsimus kuidas nad said võisid saada minu tel.numbri ja et auto millega tankisin kuulub minule.aitäh.

Re: tankla klienditeenindaja

15 Mai 2020, 12:21

Tere

Teie küsimusest nähtub, et tankimine toimus ja teenindaja eksimuse tõttu maksite vähem. Seega ei ole nõutava summa näol tegemist mitte süü eest karistamisega, vaid saadud kauba eest tasumisega ja tasumist on õigus nõuda, kui saab tõendada kauba vastuvõtmist ja selle eest mittetäielikku tasumist. Kauba saamist saab siinjuures tõendadailmselt nii valvekaamera salvestuse kui väljastatud ostutšeki alusel. Vähem maksmist ilmselt teminali ja kassasüsteemi andmete võrdlemisel.
Kust sai kaupleja Teie andmed, on raske öelda. Tanklates on tavaliselt valvekaamerad, mille salvestustelt saab tuvastada näiteks sõiduki numbri. Kliendikaardi olemasolul või juhul kui olete kunagi näiteks liikluskindlustuse selles tanklaketis sõlminud, on auto omaniku andmed lihtsalt leitavad. Samuti pole välistatud, et pöörduti politseisse abi saamiseks.

Lugupidamisega

Tiina Mölder
jurist

Vasta